Infolinia call center to bardzo skuteczne narzędzie współczesnego telemarketingu, które można skutecznie wdrożyć w niemal każdym przedsiębiorstwie. Infolinia może pełnić różne funkcje:
Infolinię i szeroko rozumiany kontakt telefoniczny między firmą a jej klientami można wykorzystać na wiele sposobów. To, które kanały komunikacji warto wdrożyć, jest zawsze kwestią indywidualną. Nie każde narzędzie będzie dobrze funkcjonować w danej organizacji. Zależy to od wielkości przedsiębiorstwa, specyfiki działania (m.in. modelu sprzedaży, branży), a także zachowań ich klientów.
Jeśli w Twojej firmie funkcjonuje kilka kanałów komunikacji (np. infolinia sprzedażowa, telefoniczna obsługa reklamacji), możesz je umieścić pod jednym numerem telefonu. To bardzo wygodne dla Twoich klientów, którzy mogą znaleźć wszystkie potrzebne im informacje w jednym miejscu.
Poszczególne działy infolinii mogą działać niezależnie. Specjalny system komputerowy pozwala sprawnie przekierować osobę dzwoniącą do odpowiedniego konsultanta. Może to odbywać się całkowicie automatycznie – przez wybieranie numerów na klawiaturze telefonu lub komendy głosowe. Jeśli klient nie będzie mógł sprecyzować celu kontaktu, połączy się z osobą, która udzieli mu trafić w odpowiednie miejsce.
Dzięki nowoczesnym narzędziom informatycznym wiele procesów telesprzedażowych możemy zautomatyzować i uprościć. Oznacza to mniejsze zaangażowanie zasobów, a przez to także niższą cenę usługi. Jeśli chcesz wdrożyć skuteczne narzędzia telemarketingu, również przy niewielkim budżecie, skontaktuj się z nami.