Naszym klientom oferujemy bardzo szeroki zakres usług telemarketingowych, w tym:
Możemy zrealizować niemal każdy projekt – jeśli chcesz wdrożyć u siebie działania telemarketingowe, skontaktuj się z nami. Doradzimy pasujące narzędzia (jedynie te, które rzeczywiście przyniosą efekty w zakładanym budżecie), w porozumieniu z Tobą opracujemy strategię działania i przystąpimy do jej realizacji. Dzięki temu, że oferujemy wiele narzędzi z pogranicza marketingu, sprzedaży i zarządzania informacją, jesteśmy w stanie zaproponować nieszablonowe, dostosowania do indywidualnych potrzeb rozwiązania. Wyniki większości działań telemarketingowych są mierzalne – elementem naszej przyszłej współpracy będą szczegółowe raporty, pozwalające ocenić zwrot z inwestycji.
Jedną z naszych specjalizacji jest outsourcing procesów biznesowych – zwykle czasochłonnych, wymagających zatrudnienia pracowników, zakupu infrastruktury i jej utrzymania. Nowoczesne biuro contact center może przejąć obsługę wielu takich procesów jednocześnie, dbając przy tym o ich zintegrowanie. Oznacza to, że w ramach jednej usługi możesz zlecić nam na przykład prowadzenie biura obsługi klienta, przyjmowanie reklamacji, obsługę bieżących problemów w organizacji (help desk), wsparcie w procesach formalno-administracyjnych oraz obsługę leadów – pozyskiwanie nowych klientów.
Dzięki nowoczesnym systemom możemy rejestrować przebieg rozmów, a niezbędne dane zapisywać w czasie rzeczywistym (w trakcie samej rozmowy), nierzadko automatycznie. W ten sposób optymalizujemy czas i koszty naszych klientów – to dwie najważniejsze zalety outsourcingu procesów biznesowych.
Mamy 14 lat doświadczenia we współpracy z podmiotami działającymi w różnych branżach. Prowadzimy działania dla dużych korporacji i niewielkich firm, a narzędzia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Posiadamy również rozbudowane, nowoczesne zaplecze techniczne, co pozwala nam automatyzować procesy, a dzięki temu optymalizować ich koszty – w ten sposób możemy zaoferować konkurencyjne ceny. Naszym ogromnym atutem jest też wyszkolony zespół, który wie, jak skutecznie prowadzić obsługę klienta, nawet w branżach powszechnie uznanych za trudne.
Jeśli chcesz zlecić wybrane procesy (związane na przykład z obsługą klienta, obiegiem informacji, czy badaniami marketingowymi) firmie zewnętrznej, a przez to zoptymalizować koszty – napisz do nas lub zadzwoń. Doradzimy Ci najlepsze dostępne w Twojej sytuacji rozwiązanie.