Umawianie spotkań handlowych przez telefon

Telefoniczne umawianie spotkań w call center

Jedną z naszych specjalizacji jest umawianie spotkań handlowych. Umawianie spotkań przez telefon to sprawdzony, skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów i zwiększania sprzedaży.

Spotkania z potencjalnymi klientami możemy zrealizować w dwóch wariantach:

  • Umawianie gotowych spotkań – zajmujemy się całościowo przygotowaniem rozmowy – od wyselekcjonowania osób decyzyjnych, przez kontakt z potencjalnym klientem, aż po zainteresowanie go Twoją ofertą i umówienie spotkania. Twój handlowiec musi już tylko pojawić się w wyznaczonym miejscu i czasie.
  • Umawianie leadów – to nasza osobna usługa, której więcej przeczytasz tutaj. W tym wariancie udostępniamy lead – kontakt do osoby gotowej do spotkania handlowego. Ty decydujesz, w jakim terminie się z nią spotkasz. To również dobre rozwiązanie w sytuacji, gdy chcesz zaczerpnąć dodatkowej wiedzy o kliencie przed rozmową.

Na czym polega umawianie spotkań przez telefon?

Umówienie spotkania handlowego przez telefon za pośrednictwem call center to wieloetapowy proces, na który składa się między innymi:

  • wyselekcjonowanie kontaktu z bazy danych,
  • poznanie potrzeb przyszłego klienta w kontekście Twojej oferty,
  • wstępne przedstawienie produktów/usług, zainteresowanie klienta,
  • zebranie dodatkowych informacji, przydatnych handlowcowi podczas właściwego spotkania,
  • zaplanowanie czasu i miejsca spotkania.

Przekonanie potencjalnego klienta do skorzystania z oferty to kluczowy etap całego procesu. Gdy klient jest zainteresowany nawiązaniem współpracy, organizujemy gotowe spotkanie sprzedażowe.

Udostępniamy tylko kontakty do osób decyzyjnych i dbamy o to, by jeszcze przed spotkaniem klienci poznali zalety Twojej oferty. Umówione spotkania przekazujemy w przystępnej, łatwej do zarządzania formie. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam wypracować autorską formułę współpracy przy umawianiu spotkań biznesowych i sprawnej wymiany informacji między nami a Twoim zespołem handlowców. Dobrze zoptymalizowany proces pozwala zaoszczędzić czas i koszty, a przy tym skutecznie zwiększyć sprzedaż.

Każde spotkanie umawiane przez konsultantów Polcall jest dokładnie weryfikowane przed przekazaniem do realizacji.

Telemarketing i umawianie spotkań handlowych – najważniejsze korzyści

Najważniejszą, dość oczywistą zaletą z umawiania spotkań przez call center jest odciążenie handlowców. Analiza i wyselekcjonowanie odpowiednich osób i początkowy, żmudny kontakt w sprawie produktu/usługi kosztuje wiele czasu i energii. Warto zlecić je zewnętrznej firmie, a handlowcom pozwolić skupić się na końcowym etapie sprzedaży.

Usprawnienie procesu umawiania spotkań dzięki współpracy z contact center pozwala na:

  • Oszczędność czasu – długotrwałą, analityczna część procesu selekcji kontaktów i wstępnej prezentacji oferty można w całości przenieść na zewnętrzny podmiot. Dzięki temu handlowcy mogą odbyć dużo więcej spotkań, które rzeczywiście rokują na konwersję.
  • Redukcję kosztów – dobrze przygotowane spotkanie to większa szansa na sprzedaż w krótkim czasie (z mniejszym zaangażowaniem handlowców, a tym samym z niższymi kosztami pracy).
  • Komfortowe przeprowadzenie transakcji dla wszystkich zaangażowanych stron. W cały proces zaangażowana jest minimalna liczba osób – potencjalny klient otrzymuje maksymalnie merytoryczny, konkretny kontakt, który nie kosztuje go dużo czasu i energii.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę