Jeśli chcesz zlecić zaprojektowanie i wdrożenie procesów związanych z marketingiem i sprzedażą firmie zewnętrznej, możesz powierzyć to zadanie naszym specjalistom. Jesteśmy contact center z piętnastoletnim doświadczeniem w realizacji rozbudowanych, wielokanałowych projektów telemarketingu dla klientów z różnych branż za pomocą kompleksowej obsługi infolinii call center. Współpracujemy zarówno z niewielkimi podmiotami, jak i dużymi korporacjami – rozwiązania zawsze dobieramy indywidualnie, dzięki czemu optymalizujemy koszty, jednocześnie maksymalizując efekt, jaki możemy osiągnąć w założonym budżecie.
Zakres naszych usług jest bardzo szeroki i obejmuje wszelkie procesy związane z telemarketingiem, sprzedażą oraz organizacją przepływu informacji w firmie.
Outsourcing telemarketing polega na zleceniu niektórych procesów związanych z marketingiem i sprzedażą firmie zewnętrznej. W tym wyspecjalizowane są nowoczesne biura contact center, które mogą wziąć na siebie takie działania jak telefoniczna obsługa klienta, obsługa w kanałach internetowych, obsługa reklamacji, wsparcie w procesach administracyjnych i wiele innych.
Możesz zlecić nam proste działania niewymagające eksperckiej wiedzy (takie jak na przykład przyjmowanie zamówień lub rezerwacji), ale też takie, w której wykorzystujemy bardziej zaawansowane kompetencje i technologie (ułatwiające na przykład bieżącą komunikację z klientem lub automatyzujące proces gromadzenia danych).
Kiedy warto skorzystać z usług firmy outsourcingowej? To dobre rozwiązanie wtedy, gdy czynności związane z komunikacją z klientem lub też obsługą procesu sprzedaży zajmują pracownikom zbyt wiele czasu. W takiej sytuacji zespół firmy nie ma zwykle możliwości, by realizować zadania związane z jej codziennym funkcjonowaniem i planowaniem dalszego rozwoju. Obsługa klienta to zajęcie niezwykle czasochłonne, wymagające dodatkowo wiele uwagi – jej niska jakość bardzo często wiąże się z utratą klienta, a także negatywną oceną w sieci, co zniechęca kolejnych odbiorców.
Pracownicy contact center to osoby przeszkolone z zasad kontaktu z trudnymi klientami, rozwiązywania problemów oraz technik sprzedaży. Dotyczy to również dosprzedaży produktów osobom kontaktującym się z firmą. Z tego powodu outsourcing obsługi klienta jest dodatkowo skutecznym sposobem na zwiększenie przychodów.
W naszej ofercie znajduje się także outsourcing back office – możemy prowadzić w imieniu Twojej firmy procesy administracyjne i organizacyjne. Będzie to na przykład obsługa dokumentów, w tym zawieranie i archiwizacja umów, kwestie finansowo-księgowe, a także kadrowe, związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Outsourcing back office może dotyczyć wielu aspektów działalności firmy związanych z gromadzeniem danych, ich efektywnym przepływem i porządkowaniem. Zakres usług, jakie możemy wdrożyć, zależy od charakteru organizacji, jej wielkości i branży, w której działa.