Na wzrost konwersji wpływa wiele czynników, m.in. działania marketingowe, które prowadzą do pozyskania leadów. Nieumiejętnie wykorzystanie danych kontaktowych może zaprzepaścić szansę na finalizację transakcji, dlatego w Polcall zajmujemy się profesjonalną obsługą leadów sprzedażowych w imieniu klientów. Przy użyciu nowoczesnych metod telemarketingu i systemów dystrybucji danych wspieramy proces sprzedaży, tworzymy grupy odbiorców docelowych i uzyskujemy nowych, zadowolonych klientów.
Obsługa leadów sprzedażowych to działania marketingowe, które podejmuje się po pozyskaniu danych kontaktowych potencjalnych klientów. Nie wszystkie z nich sprawdzą się w dalszym procesie budowania relacji, dlatego zadaniem działów marketingu jest filtracja wygenerowanych leadów i odpowiednie sklasyfikowanie ich pod względem możliwości wykorzystania w celach sprzedażowych. W Polcall świadczymy usługi, które oszczędzają czas pracowników związanych z obsługą leadów. Nasi specjaliści doskonale rozumieją wszystkie etapy lejka sprzedażowego, a zdobyte doświadczenie w pracy z klientami przekładają na wzrost sprzedaży.
Przydatność pozyskanych leadów można określić na podstawie profilu potencjalnego klienta, jego potrzeb i stopnia zainteresowania konkretną ofertą (zimne i gorące leady sprzedażowe). Automatyzacja procesu z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi pozwala nam zebrać najpotrzebniejsze informacje o wszystkich leadach i wdrożyć skuteczną strategię.
Za powodzenie transakcji sprzedaży odpowiada szybkość działania. Dostarczone leady klasyfikujemy, a następnie na podstawie zgromadzonych informacji tworzymy bazy danych klientów zainteresowanych produktem lub usługą. Nasze contact center oferuje wielokierunkowe wsparcie w zakresie nawiązywania kontaktów – prowadzimy projekty telemarketingowe dostosowane do profilu działalności naszych klientów i ich aktualnych celów sprzedażowych.
Na proces budowania relacji pozytywnie wpływa umawianie leadów oraz umawianie spotkań o charakterze handlowym. Przy wyborze pierwszej opcji nasza firma udostępnia kontakt do głównych interesantów, którzy wykazują chęć umówienia się na spotkanie biznesowe. Termin i podjęcie działania pozostawiamy naszym klientom. Drugi wariant to umówienie spotkania handlowego o zaplanowanej godzinie konkretnego dnia. My odpowiadamy za cały proces nawiązania relacji i ustalamy dokładny termin.
Nowoczesny telemarketing oferuje wsparcie w prowadzeniu kampanii reklamowych na wielu płaszczyznach, co pozwala zaoszczędzić czas i jednocześnie zyskać większą skuteczność działań. W Polcall realizujemy usługi profesjonalnie – dokładnie analizujemy pozyskane leady i wykorzystujemy je w ramach szerokiej strategii integrującej wiele kanałów sprzedaży (marketing omnichannel).
Odpowiednio zautomatyzowany proces zapobiega tzw. przepalaniu budżetu, a dzięki zoptymalizowanym systemom dystrybucji informacji dane kontaktowe nie są wykorzystywane kilkukrotnie do kampanii o podobnych celach. W działaniu stawiamy na nowe technologie, które umożliwiają nam zapewnienie najwyższej jakości obsługi i szybki kontakt z klientem zainteresowanym produktem lub usługą.