W Polcall świadczymy usługi w zakresie telesprzedaży, obsługi klienta oraz administracji i obrotu dokumentami dla firm z sektora energetyki. Nasze działania pomagają zbudować pozytywny wizerunek marki w oczach klientów, podnieść jakość usług i zwiększyć sprzedaż przy niskim nakładzie budżetu oraz większej oszczędności czasu pracowników. Wielokanałowa obsługa i profesjonalne podejście do komunikacji z klientem jest gwarancją efektywnej sprzedaży oraz pozytywnych doświadczeń związanych z funkcjonowaniem firmy. Dowiedz się więcej na temat usług telemarketingowych dla Twojej branży.
Outsourcing call center dla firm działających na rynku energetyki obejmuje przejęcie bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami na podstawie dokładnej analizy branży, potrzeb klientów oraz przyjętej strategii. Nasi konsultanci zostają odpowiednio przeszkoleni przed rozpoczęciem obsługi połączeń, dzięki czemu rozmowa przebiega według najwyższych standardów jakości, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i z zastosowaniem się do wymogów RODO. W dalszym etapie zajmujemy się weryfikacją baz danych na potrzeby określonej kampanii. Telesprzedaż w wykonaniu konsultantów Polcall polega na nawiązaniu telefonicznego kontaktu i przedstawieniu oferty firmy, z którą współpracujemy. Odpowiadamy za proces zawarcia i przedłużenia umów przy zastosowaniu technik sprzedaży dostosowanych do sposobu komunikacji i języka grupy docelowej.
We współpracy z firmami branży energetyki wdrażamy biuro obsługi klienta (BOK). Zajmujemy się udzielaniem odpowiedzi na pytania, oferujemy fachowe doradztwo usługowe, rozwiązujemy problemy i stanowimy profesjonalne wsparcie działu sprzedaży oraz reklamacji. Dostarczamy informacje o czasie trwania umów, aktualnych planach taryfowych, planowanych zmianach w dostawie energii czy obecnych przerwach w emisji surowca. Nasi konsultanci reprezentują wysoki poziom kompetencji interpersonalnych, co pozwala utrzymać pozytywne relacje z klientami i umocnić wizerunek firmy jako zaufanego eksperta.
W ramach outsourcingu usług oferujemy również wsparcie back office dla klientów branży energetycznej. Zajmujemy się wszystkimi procesami, które towarzyszą sprzedaży umów, bieżącej obsłudze reklamacji, przygotowaniu dokumentów, archiwizacji i zarządzaniu całym procesem. W Twoim imieniu dopilnujemy wszystkich formalności związanych z przepływem dokumentów w firmie. Dysponujemy nowoczesnymi systemami i narzędziami do przechowywania danych, które umożliwiają bezpieczne wprowadzanie informacji o klientach i dysponowanie nimi. Obsługujemy różne kanały komunikacji, m.in. telefon, mail, a także wiadomości z formularzy na stronach internetowych czy komunikatorów.
Nasze działania pomagają odciążyć Twoich pracowników, co pozwala na oszczędność kosztów i optymalne wykorzystanie zasobów. Pracownicy mają więcej czasu na rozwój biznesu. Czasochłonnym i wymagającym określonych kompetencji zadaniem obsługi klienta zajmiemy się my.
Zlecenie części obowiązków profesjonalnemu call center to szansa podniesienia jakości usług przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników i ich odpowiednim wyszkoleniem. Nasi konsultanci mają wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta korzystającego z usług energetycznych, a znajomość specyfiki branży pozwala im dostosować techniki sprzedaży przekładające się na wysoką konwersję. Każdy element procesu obsługi klienta jest zintegrowany z wygodnym obiegiem dokumentów oraz danych kontaktowych. Dzięki outsourcingowi usług w Polcall zyskujesz: