Narzędzia wspomagające sprzedaż i obsługę klienta znajdują szerokie zastosowanie w branżach związanych z nauką i edukacją. Tak jak w każdej dziedzinie, celem organizacji edukacyjnych jest sprzedaż swoich produktów i usług, a także informowanie potencjalnych interesariuszy (klientów, partnerów, studentów, czy pracowników).
Obie te funkcje – sprzedażową i informacyjną – można realizować w branży edukacyjnej z wykorzystaniem narzędzi contact center.
Placówki oświatowe, wydawnictwa, czy uczelnie możemy wesprzeć w organizacji procesów administracyjnych, związanych na przykład z:
W podmiotach związanych z edukacją sprawdzają się również takie narzędzia contact center jak:
W nowoczesnych organizacjach związanych z oświatą warto zadbać również o narzędzia internetowe. Przykładem jest usługa callback, czyli kontakt na życzenie ze strony internetowej. Nasz zespół może oddzwonić do takiej osoby krótko po zostawieniu kontaktu na stronie. To skuteczny sposób na pozyskanie klienta, który rozważa zakup (lub inną formę konwersji, np. aplikację), ale wciąż się waha i potrzebuje dodatkowych informacji. Warto rozważyć także wdrożenie okna czatu dla usprawnienia komunikacji (zatrzymanie użytkownika na stronie i zainteresowanie go ofertą).
Uczelnie, wydawnictwa, ośrodki szkoleniowe, fundacje i stowarzyszenia możemy wesprzeć także w bezpośrednim pozyskiwaniu partnerów biznesowych i klientów B2B. Nasza oferta obejmuje obsługę leadów – ich generowanie oraz obsługę leadów przychodzących, w tym także umawianie gotowych spotkań handlowych.