Narzędzia wspomagające sprzedaż i obsługę klienta znajdują szerokie zastosowanie w branżach związanych z nauką i edukacją. Tak jak w każdej dziedzinie, celem organizacji edukacyjnych jest sprzedaż swoich produktów i usług, a także informowanie potencjalnych interesariuszy (klientów, partnerów, studentów, czy pracowników).

Obie te funkcje – sprzedażową i informacyjną – można realizować w branży edukacyjnej z wykorzystaniem narzędzi contact center.

Jakie narzędzia można wdrożyć w branżach związanych z edukacją?

Placówki oświatowe, wydawnictwa, czy uczelnie możemy wesprzeć w organizacji procesów administracyjnych, związanych na przykład z:

  • obiegiem dokumentów (umów, aplikacji i innych), 
  • obsługą komunikacji przychodzącej (telefon, e-mail, inne),
  • prowadzeniem i aktualizacją baz danych,
  • wprowadzaniem danych o klientach/pracownikach/studentach do systemów informatycznych,
  • i innymi zadaniami związanymi z zarządzaniem informacją w organizacji.

W podmiotach związanych z edukacją sprawdzają się również takie narzędzia contact center jak:

  • BOK, czyli biuro obsługi klientów. W tym miejscu osoby zainteresowane kontaktem (na przykład studenci, kandydaci, klienci, partnerzy biznesowi) mogą uzyskać wszystkie potrzebne informacje, dotyczące na przykład współpracy, rekrutacji, zapytań o ofertę i wielu innych tematów.
  • Infolinia sprzedażowa – kierowana do organizacji, których działalność zakłada sprzedaż produktów lub usług. Procesy związane z pozyskiwaniem klientów można w tym przypadku zlecić nam – nasi konsultanci skutecznie zwiększą sprzedaż.
  • Obsługa reklamacji – kontakt z klientem w trudnej sytuacji, jaką jest niezadowolenie z oferty, warto zlecić profesjonalistom. Dzięki dużemu doświadczeniu i wykwalifikowanemu zespołowi możemy zadbać o zadowolenie klienta i sprawić, by nie zrezygnował z Twoich usług.
  • Help desk – rozwiązywanie problemów w organizacji (związanych z bieżącym przepływem informacji).

Internetowe narzędzia contact center dla edukacji 

W nowoczesnych organizacjach związanych z oświatą warto zadbać również o narzędzia internetowe. Przykładem jest usługa callback, czyli kontakt na życzenie ze strony internetowej. Nasz zespół może oddzwonić do takiej osoby krótko po zostawieniu kontaktu na stronie. To skuteczny sposób na pozyskanie klienta, który rozważa zakup (lub inną formę konwersji, np. aplikację), ale wciąż się waha i potrzebuje dodatkowych informacji. Warto rozważyć także wdrożenie okna czatu dla usprawnienia komunikacji (zatrzymanie użytkownika na stronie i zainteresowanie go ofertą).

Sprzedaż i zdobywanie leadów w branży edukacyjnej

Uczelnie, wydawnictwa, ośrodki szkoleniowe, fundacje i stowarzyszenia możemy wesprzeć także w bezpośrednim pozyskiwaniu partnerów biznesowych i klientów B2B. Nasza oferta obejmuje obsługę leadów – ich generowanie oraz obsługę leadów przychodzących, w tym także umawianie gotowych spotkań handlowych.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę