Nowoczesny telemarketing to dziś znacznie więcej niż wykonywanie tzw. zimnych telefonów. Współcześnie narzędzia telesprzedaży pozwalają zbudować rozbudowaną strategię dotarcia do potencjalnych klientów z wykorzystaniem wielu różnych kanałów komunikacji – strategię omnichannel.
Dobór tych kanałów oraz zakres ich wdrożenia o wieloetapowy, wymagający dokładnej analizy proces. Nie każde narzędzie można zastosować w konkretnej branży i dla konkretnego produktu czy usługi. To, w jaki sposób zaprojektujemy strategię dotarcia, zależy w ogromnej mierze od odbiorców kampanii – najczęściej potencjalnych i obecnych klientów.
Możliwości i konfiguracji jest bardzo dużo. Na naszym blogu znajdziesz informacje i porady na temat nowoczesnych technik, narzędzi i trendów w telemarketingu. Wiele z nich możesz z powodzeniem zastosować we własnym biznesie, a dzięki temu zwiększyć sprzedaż lub poprawić jakość obsługi.
Możliwości, jakie daje nowoczesne contact center są ogromne, dlatego na naszym blogu poruszamy wiele zagadnień – są to między innymi: