Idealna praca dla studenta w contact center
Studenci i osoby uczące się poszukują najczęściej pracy, którą mogą pogodzić z nauką. Zwykle nie mają również doświadczenia zawodowego, dlatego istotna jest dla nich możliwość rozwoju w swoim pierwszym miejscu pracy. Rozwiązaniem w obu tych kwestiach jest zatrudnienie w nowoczesnym contact center. Jak wygląda praca w takim miejscu i jakie kompetencje można zdobyć?
Praca na słuchawce – cenne doświadczenie i rozwój kompetencji miękkich
Współcześnie call center oferuje znacznie więcej usług niż tylko infolinia i obsługa prostych zapytań. To rozbudowane centrum komunikacji wykorzystującej różne narzędzia (również te internetowe), które pozwala dotrzeć do klientów, pracowników lub innych osób, z którymi organizacja chce sprawnie wymieniać informacje. Z tego powodu częściej można spotkać się z nazwą „contact center”, która lepiej oddaje wielozadaniowość i szeroki zakres usług związanych z obsługą klienta.
Praca na słuchawce w contact center może dotyczyć wielu różnych branż. Studenci określonych kierunków, np. związanych z logistyką lub spedycją, mogą zostać przypisani do projektu z tej właśnie branży. To szansa na zdobycie pierwszego doświadczenia w wybranej dziedzinie, a także – i przede wszystkim – możliwość zdobycia cenionych dziś przez pracodawców kompetencji miękkich. Pracując na słuchawce, możesz rozwinąć ogólną komunikatywność, umiejętność argumentacji, radzenia sobie w stresie i pod presją czasu, rozwiązywania konfliktów, a także skutecznej organizacji pracy. Te umiejętności są dziś niezbędne na rynku pracy, dlatego warto je nabyć lub rozwinąć możliwie jak najwcześniej.
Contact center – praca zdalna lub stacjonarna, elastyczny grafik
Praca w contact center odbywa się także w godzinach popołudniowych (nierzadko także wieczornych i nocnych), dlatego jest to dobre rozwiązanie nawet dla studentów dziennych. To, jak wiele czasu chcesz poświęcić na pracę i w jakich konkretnie godzinach, możesz dostosować do swojego grafiku zajęć lub innych obowiązków. W contact center można pracować również zdalnie – dostajesz do dyspozycji wszystkie niezbędne narzędzia, a telefony (lub też maile, czy wiadomości na czasie) możesz wykonywać, nie ruszając się ze swojego pokoju.
Jeśli jednak chcesz oddzielić życie prywatne od obowiązków, możesz pracować z biura. W Polcall udostępniamy nowoczesne, wyposażone w konieczny sprzęt pomieszczenia do komfortowego wykonywania zleconych zadań.
Praca na słuchawce – poznanie mechanizmów marketingu i sprzedaży
Praca w call center to także szansa na poznanie szeregu narzędzi marketingowych oraz zasad budowania strategii sprzedaży w firmach z różnych branż, i o różnej skali działania. Możesz realizować projekty dla niewielkich przedsiębiorstw działających w określonej niszy biznesowej, a także dużych korporacji, które funkcjonują w środowisku międzynarodowym.
Możesz zostać częścią procesu pozyskiwania leadów sprzedażowych, umawiania spotkań, biura obsługi klienta, czy działu zajmującego się kwestiami technicznymi i formalno-administracyjnymi (help desk). Ważnym elementem działalności naszego contact center są także badania marketingowe, które pomagają lepiej zrozumieć zachowania klientów – obecnych i potencjalnych.
Przeczytaj także: Jakie cechy powinien posiadać pracownik call center?
Praca w call center/contact center to idealne rozwiązanie dla studentów, ale w nasze szeregi zapraszamy również osoby, które chcą trwale związać swoją karierę z telemarketingiem. Oferujemy szerokie możliwości rozwoju, dostęp do szkoleń, a także szansę na awans w naszych strukturach.