Infolinia współdzielona

Infolinia call center to bardzo skuteczne narzędzie współczesnego telemarketingu, które można skutecznie wdrożyć w niemal każdym przedsiębiorstwie. Infolinia może pełnić różne funkcje:

  • BOK, czyli biuro obsługi klienta – to swego rodzaju centrum informacji. Klienci (lub inni interesariusze) mogą dowiedzieć się więcej o ofercie lub funkcjonowaniu organizacji i uzyskać odpowiedzi na zgłaszane pytania.
  • Infolinia o charakterze typowo sprzedażowym – za jej pośrednictwem klienci mogą kupić produkty lub usługi oraz dowiedzieć się więcej na ich temat.
  • Infolinia obsługująca reklamacje – kontakt z klientami, którzy mają zastrzeżenia do produktów lub usług.
  • Obsługa rezerwacji lub innych zdarzeń, w zależności od specyfiki przedsiębiorstwa.
  • Wsparcie techniczne i organizacyjne (help desk) – specjalny rodzaj infolinii, w której pracownicy organizacji (lub też inni interesariusze) mogą zgłaszać bieżące problemy i uzyskiwać niezbędne informacje.

Wiele różnych usług pod jednym numerem telefonu 

Infolinię i szeroko rozumiany kontakt telefoniczny między firmą a jej klientami można wykorzystać na wiele sposobów. To, które kanały komunikacji warto wdrożyć, jest zawsze kwestią indywidualną. Nie każde narzędzie będzie dobrze funkcjonować w danej organizacji. Zależy to od wielkości przedsiębiorstwa, specyfiki działania (m.in. modelu sprzedaży, branży), a także zachowań ich klientów.

Jeśli w Twojej firmie funkcjonuje kilka kanałów komunikacji (np. infolinia sprzedażowa, telefoniczna obsługa reklamacji), możesz je umieścić pod jednym numerem telefonu. To bardzo wygodne dla Twoich klientów, którzy mogą znaleźć wszystkie potrzebne im informacje w jednym miejscu.

Jak działa infolinia współdzielona?

Poszczególne działy infolinii mogą działać niezależnie. Specjalny system komputerowy pozwala sprawnie przekierować osobę dzwoniącą do odpowiedniego konsultanta. Może to odbywać się całkowicie automatycznie – przez wybieranie numerów na klawiaturze telefonu lub komendy głosowe. Jeśli klient nie będzie mógł sprecyzować celu kontaktu, połączy się z osobą, która udzieli mu trafić w odpowiednie miejsce.

Dzięki nowoczesnym narzędziom informatycznym wiele procesów telesprzedażowych możemy zautomatyzować i uprościć. Oznacza to mniejsze zaangażowanie zasobów, a przez to także niższą cenę usługi. Jeśli chcesz wdrożyć skuteczne narzędzia telemarketingu, również przy niewielkim budżecie, skontaktuj się z nami.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę