Finanse i ubezpieczenia

Nasze biuro call center ma duże doświadczenie w wykonywaniu usług telemarketingowych umożliwiających pozyskanie klientów w obszarze finansów i ubezpieczeń. Dzięki znajomości nowoczesnych technik sprzedaży i wykwalifikowanemu gronu specjalistów pracujących w roli telemarketerów zapewniamy wielokierunkową opiekę posprzedażową i skutecznie zwiększamy zysk Twojej firmy. Wyróżnia nas działanie w zgodzie z przemyślaną strategią marketingową, która powstaje z myślą o potrzebach klientów branży ubezpieczeniowej oraz majątkowej.

Oferta Polcall dla branży ubezpieczeniowej

W Polcall telefonicznie wspieramy proces sprzedaży ubezpieczeń i dbamy o utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami. Dostosowujemy naszą pracę do potrzeb interesantów, a także założeń całej kampanii. Po nawiązaniu współpracy rozpoczynamy działania, których celem jest wdrożenie centrali telefonicznej w firmie, zajmujemy się poznaniem specyfiki działalności i priorytetów związanych ze sprzedażą usług. Planujemy strategię i uruchamiamy infolinię, której obsługą zajmą się przeszkoleni pracownicy.

W ramach dostępnych usług dla branż finansowej i ubezpieczeniowej oferujemy telesprzedaż, a także obsługę infolinii informacyjnej, usługę automatycznego oddzwaniania callback, pozyskiwanie i umawianie leadów oraz prowadzenie kampanii SMS marketingu i e-mail. Na podstawie baz danych naszych zleceniodawców zajmujemy się sprzedażą kredytów gotówkowych, pożyczek, ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz polis domów i mieszkań. Ponadto udzielamy odpowiedzi na pojawiające się pytania klientów, umawiamy spotkania z agentami ubezpieczeniowymi oraz przeprowadzamy badania satysfakcji klienta metodą CATI.

Elementy naszej strategii telemarketingowej

Głównym celem wdrożenia usług call center w branży ubezpieczeniowej jest pomnożenie zysku dzięki sprzedaży dodatkowych usług, utrzymanie relacji z obecnymi klientami i zadbanie o zwiększenie ich lojalności względem usługodawcy. Przy tworzeniu strategii telemarketingowej skupiamy się na:

  • utworzeniu bazy telefonicznej klientów,
  • utrzymaniu kontaktu między telemarketerami a klientami,
  • zapewnieniu wielokierunkowej opieki posprzedażowej i wykorzystaniu różnych okazji do sprzedaży usług,
  • automatycznym systemie przekierowań połączeń do naszej centrali,
  • indywidualnym podejściu do każdego klienta.

Jak wygląda telefoniczna sprzedaż i obsługa ubezpieczeń?

Przy telemarketingowej obsłudze klientów branży finansowej i ubezpieczeniowej naszym priorytetem jest spełnienie standardów bezpieczeństwa i wymogów dotyczących przechowywania danych osobowych interesantów. W codziennej pracy korzystamy z innowacyjnych baz danych, które stanowią gwarancję bezpiecznego dysponowania informacjami, a nasi pracownicy są stale edukowani w obszarze zarządzania danymi. Dbamy o rzetelne prowadzenie dokumentacji i raportowanie wszystkich podejmowanych działań.

W ramach świadczonych usług wspólne działania realizujemy na wielu szczeblach. Możemy w pełni przejąć obsługę jednego z kluczowych projektów, np. umawiania spotkań z ubezpieczycielami lub badań satysfakcji klientów. Dzięki niezbędnej infrastrukturze i rozwiązaniom technicznym, którymi dysponujemy jesteśmy również w stanie zapewnić pełen outsourcing usług contact center dla firm z branży majątkowej i ubezpieczeniowej. Zapraszamy do kontaktu.

Korzyści współpracy z telemarketer ubezpieczenia call center

Wdrożenie strategii telemarketingowej w sektorze usług finansowych i ubezpieczeniowych skutkuje dłuższym utrzymaniem klientów i wzrostem zadowolenie z obsługi telefonicznej. Efekty działań naszych telemarketerów przekładają się na wzrost sprzedaży usług, a przy tym zapewniają większą rozpoznawalność marki. Niwelujemy ryzyko przepalania budżetu, każdorazowo przeprowadzając kampanię według precyzyjnie sformułowanego celu i z wykorzystaniem tej części bazy klientów, którzy rzeczywiście są zainteresowani oferowaną usługą. Dzięki zleceniu usług telemarketingowych Polcall można liczyć na większą oszczędność czasu i profesjonalne wsparcie sprzedaży w wykonaniu doświadczonych ekspertów.

Może Cię zainteresować:

Porozmawiajmy
o współpracy

Customer success manager

+ 660 426 686
zapytania@polcall.pl

Kompleksowe podejście
Wspieramy nowoczesną sprzedaż o obsługę klienta/pracownika na wielu poziomach
Obsługa wielu branż
Jesteśmy elastyczni – zakres działań i narzędzia, z których korzystamy, zawsze dobieramy indywidualnie.
Nowoczesne rozwiązania
Nowoczesne narzędzia teleinformatyczne, w tym rozwiązania automatyzujące wybrane procesy.
Transparentne działania
Efekty naszej pracy są mierzalne – opracowujemy dokładne raporty i aktywnie optymalizujemy naszą pracę