W Polcall specjalizujemy się w telesprzedaży usług i zapewniamy wsparcie w rozwoju biznesu klientów. Nasze działania wyróżnia indywidualne podejście, a także wykorzystanie nowoczesnych systemów informatycznych oraz oprogramowania w chmurze. Świadczymy usługi dla firm z branży GSM – zajmujemy się profesjonalną obsługą klienta za pośrednictwem rozmów telefonicznych, sprzedażą i przedłużaniem umów lojalnościowych, świadczymy także usługi z zakresu help desk. Sprawdź całą naszą ofertę usług telekomunikacyjnych dla firm.
Telesprzedaż to skuteczna forma sprzedaży bezpośredniej, dzięki której nasi klienci uzyskują efektywne wyniki przeprowadzonej kampanii. W Polcall zatrudniamy telemarketerów o wysokich umiejętnościach komunikacyjnych, którzy znają specyfikę branży GSM i potrafią dostosować język do potrzeb odbiorcy. Przed rozpoczęciem działań nastawionych na kontakt z klientem i sprzedaż usług telefonii komórkowej tworzymy spersonalizowane bazy danych na potrzeby kampanii sprzedażowych. Precyzyjne ustalenie grupy docelowej pozwala ograniczyć koszty związane z telesprzedażą przy jednoczesnym osiągnięciu wysokiej konwersji i zadowolenia klientów z przebiegu transakcji.
Usługi call center dla branży GSM poza telesprzedażą obejmują również pomoc w zarządzaniu i dostarczaniu informacji związanych z proponowanymi usługami telekomunikacyjnymi. Biuro obsługi klienta (BOK) umożliwia nawiązanie kontaktu z konsultantami, którzy zostali odpowiednio przeszkoleni z zakresu oferty firmy i są w stanie udzielić interesantom odpowiedzi na pytania, wykorzystując w trakcie rozmowy znajomość technik sprzedażowych. Kontakt z klientem może odbywać się również poprzez wykorzystanie innych kanałów komunikacji niż połączenia głosowe. W Polcall dysponujemy odpowiednią infrastrukturą techniczną, która umożliwia prowadzenie obsługi klienta za pośrednictwem mailingu oraz czatu.
Oferujemy także obsługę funkcji callback (automatycznego oddzwaniania). Nasz system przejmuje połączenia zarejestrowane z poziomu strony internetowej, na której klient zgłosił się z prośbą o kontakt. Taka forma wsparcia sprzedaży pozwala zwiększyć satysfakcję klienta i daje nowe możliwości do podjęcia działań związanych bezpośrednio ze sprzedażą.
W ramach współpracy z klientem reprezentującym branżę GSM oferujemy również wsparcie techniczne w postaci infolinii help desk. Nasi konsultanci odbierają zgłoszenia od klientów, które pozwalają im w rzeczywistym czasie rozwiązać występujące problemy i odpowiedzieć na kwestie związane z organizacją dostawy usług. Help desk w call center pozwala również gromadzić dane o klientach oraz samych usługach. Informacje te można wykorzystać do lokalizowania słabych punktów usług GSM, bieżącego naprawiania problemów i zapobiegania im w przyszłości.
Zlecenie sprzedaży usług telekomunikacyjnych call center oraz innych usług związanych z obsługą klienta za pośrednictwem różnych kanałów łączności pozwala zwiększyć grono zadowolonych klientów. Przy stosunkowo niskich kosztach wdrożenia kampanii dopasowanej do potrzeb konkretnej grupy odbiorców, jesteśmy w stanie zapewnić większy zysk i poprawić wizerunek firmy, z którą współpracujemy.
Kampanie sprzedażowe call center pozwalają zyskać wiele informacji przydatnych do optymalizacji dalszych działań marketingowych, które wpływają na większą rentowność całego biznesu.