Telefoniczne umawianie spotkań w call center
Jedną z naszych specjalizacji jest umawianie spotkań handlowych. Umawianie spotkań przez telefon to sprawdzony, skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów i zwiększania sprzedaży.
Spotkania z potencjalnymi klientami możemy zrealizować w dwóch wariantach:
- Umawianie gotowych spotkań – zajmujemy się całościowo przygotowaniem rozmowy – od wyselekcjonowania osób decyzyjnych, przez kontakt z potencjalnym klientem, aż po zainteresowanie go Twoją ofertą i umówienie spotkania. Twój handlowiec musi już tylko pojawić się w wyznaczonym miejscu i czasie.
- Umawianie leadów – to nasza osobna usługa, której więcej przeczytasz tutaj. W tym wariancie udostępniamy lead – kontakt do osoby gotowej do spotkania handlowego. Ty decydujesz, w jakim terminie się z nią spotkasz. To również dobre rozwiązanie w sytuacji, gdy chcesz zaczerpnąć dodatkowej wiedzy o kliencie przed rozmową.
Na czym polega umawianie spotkań przez telefon?
Umówienie spotkania handlowego przez telefon za pośrednictwem call center to wieloetapowy proces, na który składa się między innymi:
- wyselekcjonowanie kontaktu z bazy danych,
- poznanie potrzeb przyszłego klienta w kontekście Twojej oferty,
- wstępne przedstawienie produktów/usług, zainteresowanie klienta,
- zebranie dodatkowych informacji, przydatnych handlowcowi podczas właściwego spotkania,
- zaplanowanie czasu i miejsca spotkania.
Przekonanie potencjalnego klienta do skorzystania z oferty to kluczowy etap całego procesu. Gdy klient jest zainteresowany nawiązaniem współpracy, organizujemy gotowe spotkanie sprzedażowe.
Udostępniamy tylko kontakty do osób decyzyjnych i dbamy o to, by jeszcze przed spotkaniem klienci poznali zalety Twojej oferty. Umówione spotkania przekazujemy w przystępnej, łatwej do zarządzania formie. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam wypracować autorską formułę współpracy przy umawianiu spotkań biznesowych i sprawnej wymiany informacji między nami a Twoim zespołem handlowców. Dobrze zoptymalizowany proces pozwala zaoszczędzić czas i koszty, a przy tym skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Każde spotkanie umawiane przez konsultantów Polcall jest dokładnie weryfikowane przed przekazaniem do realizacji.
Telemarketing i umawianie spotkań handlowych – najważniejsze korzyści
Najważniejszą, dość oczywistą zaletą z umawiania spotkań przez call center jest odciążenie handlowców. Analiza i wyselekcjonowanie odpowiednich osób i początkowy, żmudny kontakt w sprawie produktu/usługi kosztuje wiele czasu i energii. Warto zlecić je zewnętrznej firmie, a handlowcom pozwolić skupić się na końcowym etapie sprzedaży.
Usprawnienie procesu umawiania spotkań dzięki współpracy z contact center pozwala na:
- Oszczędność czasu – długotrwałą, analityczna część procesu selekcji kontaktów i wstępnej prezentacji oferty można w całości przenieść na zewnętrzny podmiot. Dzięki temu handlowcy mogą odbyć dużo więcej spotkań, które rzeczywiście rokują na konwersję.
- Redukcję kosztów – dobrze przygotowane spotkanie to większa szansa na sprzedaż w krótkim czasie (z mniejszym zaangażowaniem handlowców, a tym samym z niższymi kosztami pracy).
- Komfortowe przeprowadzenie transakcji dla wszystkich zaangażowanych stron. W cały proces zaangażowana jest minimalna liczba osób – potencjalny klient otrzymuje maksymalnie merytoryczny, konkretny kontakt, który nie kosztuje go dużo czasu i energii.