Dział obsługi rezerwacji jest często pierwszym punktu styku przyszłego klienta z marką. To zatem nie tylko miejsce sprzedaży usług, ale także miejsce, w którym klient wyrabia sobie zdanie na temat brandu – jego przystępności, profesjonalizmu i jakości realizowanych usług. Z tego powodu obsługę rezerwacji należy przygotować z dużą uwagą. Wykorzystując przy tym odpowiednie rozwiązania techniczne, można wdrożyć system rezerwacji, który będzie skutecznym narzędziem sprzedaży.
Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę rezerwacji różnego typu. Współpracujemy z hotelami, pensjonatami, schroniskami i innymi obiektami oferującymi zakwaterowanie. Rezerwacje mogą dotyczyć także wydarzeń i usług (np. medycznych). Mamy kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze rezerwacji call center, wykorzystujemy skuteczne narzędzia automatyzujące, które możemy łatwo wdrożyć zarówno do mniejszych działalności, jak i dużych organizacji zarządzających wieloma obiektami jednocześnie. Nasze rozwiązania możemy również zintegrować z używanymi już systemami.
Obsługę rezerwacji możemy poprowadzić kompleksowo (zaprojektować i wdrożyć cały proces od A do Z), możesz także zlecić nam wybrane elementy, zawężone na przykład tylko do samego kontaktu telefonicznego i uzupełniania kalendarza rezerwacji.
Aby realizować odbiór rezerwacji szybko, dokładnie i w sposób, który nie będzie nadmiernie obciążał klienta, pracujemy na odpowiednim systemie CRM, w którym gromadzone są i aktualizowane informacje historii zakupów, odwiedzin, zgłaszanych problemów oraz innych, istotnych dla jakościowej obsługi aspektów kontaktu.