Naszym klientom oferujemy wsparcie w działaniach administracyjnych związanych z obrotem dokumentami i organizacją pracy w przedsiębiorstwie. Outsourcing back office można z powodzeniem wdrożyć w niewielkich przedsiębiorstwach i dużych korporacjach. Korzyści to odciążenie personelu, optymalizacja kosztów i zasobów, a także zwiększenie jakości obsługi klienta, co naturalnie przekłada się na wzrost sprzedaży i przychodów.
Dysponujemy nowoczesną infrastrukturą pozwalającą automatyzować wiele procesów, a nasz zespół zostaje bardzo dokładnie przeszkolony z Twojej oferty, przyjętych zasad komunikacji i innych procedur wypracowanych w ramach organizacji. Wszystkie nasze usługi dostosowujemy precyzyjnie do Twoich potrzeb – skali działania, specyfiki organizacji i branży, w której funkcjonuje.
Przez back office rozumiemy procesy związane z obsługą klienta, które dzieją się niejako w tle. Kontakt klienta z firmą odbywa się w ramach front office – tam prowadzona jest sprzedaż, przyjmowane są reklamacje, podpisywane nowe umowy lub inne procesy związane z bezpośrednią obsługą klienta (np. doradztwo). Back office z kolei to formalna obsługa tego kontaktu – przepływ dokumentów, ich archiwizacja, porządkowanie, czy aktualizowanie informacji.
W ramach outsourcingu back office możemy prowadzić w Twoim imieniu większość procesów związanych z administracyjną obsługą organizacji.
Najważniejsze aspekty usługi, to:
W ramach strategii omnichannel, działania back office można zintegrować z pozostałymi usługami świadczonymi przez contact center. Pozwala to zautomatyzować wiele procesów w organizacji, oszczędzając czas i koszty.
Nadzór nad umowami (aktualizacja, archiwizacja) warto połączyć z obsługą call center. Pracownicy będą zbierać dane klientów w trakcie rozmowy i od razu zlecać aktualizację dokumentów – proces ten w wielu aspektach możemy zautomatyzować, a dzięki temu prowadzić działania nie tylko szybciej, ale też taniej, z zachowaniem wysokiej jakości.
Obsługa telefoniczna może dotyczyć tradycyjnego biura obsług klienta, obsługi reklamacji i rezerwacji, działań z zakresu help desk i innych, w zależności od konkretnych potrzeb.
Zespół contact center skutecznie odciąży pracowników Twojej organizacji, którzy nie będą musieli obsługiwać żmudnych, czasochłonnych procesów administracyjnych. Już w niewielkiej firmie, zwykle konieczny jest kilkuosobowy dział zajmujący się tymi kwestiami.
Usługa outsourcingu back office pozwala zlecić wszystkie kluczowe czynności administracyjne zewnętrznemu podmiotowi. Organizacja oszczędza środki związane z zatrudnieniem pracowników, ich przeszkoleniem, rekrutacją, a zyskuje czas i zasoby, które może poświęcić na rzeczywisty rozwój – dokumentację mogą prowadzić za Ciebie profesjonaliści.