Infolinia sprzedażowa to skuteczne narzędzie pozwalające na sprawny kontakt firmy z jej klientami lub innymi interesariuszami. Kontakt ten najczęściej związany jest ze sprzedażą, ale może dotyczyć także innych spraw – wsparcia technicznego, obsługi reklamacji, przedłużania i zmiany warunków umowy, czy po prostu udzielenia informacji o produktach lub usługach. Infolinia to często pierwszy punkt styku klienta z marką – dotyczy to zarówno nowych klientów, jak i tych, którzy dopiero rozważają zakup lub skorzystanie z oferty. Jest więc nie tylko źródłem informacji, ale też wizytówką organizacji oraz szansą na zwiększenie zysków.
Infolinia sprzedażowa jest niezbędna wszędzie tam, gdzie kontakt telefoniczny pozwala sprzedawać lub też dosprzedawać produkty, lub usługi. W ramach strategii omnichannel infolinię możemy połączyć także z innymi kanałami kontaktu. Dzięki temu klienci mają łatwy dostęp do konsultantów, w wielu różnych sprawach – nierzadko ramach jednego numerem telefonu. Naszym klientom możemy zaproponować między innymi:
Narzędzia komputerowe, które wykorzystujemy do obsługi całego procesu, są ze sobą zintegrowane. Pozwala to odbierać połączenia szybko, sprawnie odpowiadać na zapytania i jednocześnie odnotowywać zdarzenia w systemie na wypadek kolejnego kontaktu klienta.
Infolinia sprzedażowa to ogromna okazja do pozyskania nowych klientów lub też zwiększenie lojalności tych obecnych. Jednak aby tak się stało, konieczne jest dobre zaplanowanie tego narzędzia. Użytkownikom należy zapewnić możliwość szybkiego kontaktu, sprawnego przejścia między kolejnymi etapami rozmowy oraz merytoryczne informacje. Niezbędne jest więc odpowiednie przygotowanie zespołu konsultantów oraz system komputerowy do zarządzania danymi – aby uniknąć sytuacji, w której klient musi tłumaczyć swoją sytuację kilkukrotnie różnym osobom. O wszystkie te elementy można zadbać, zlecając prowadzenie infolinii sprzedażowej profesjonalistom w naszej firmie.
Nasze contact center może zająć się tym procesem od A do Z – od zaprojektowania procesu, przez jego wdrożenie i obsługę, aż po raportowanie wyników i wsparcie w procesach administracyjnych, takich jak archiwizacja umów.