Callback to funkcja automatycznego oddzwaniania, która działa w obrębie strony internetowej i umożliwia szybkie nawiązanie kontaktu z klientami. Użytkownikom odwiedzającym witrynę wyświetla się spersonalizowany widżet lub okno pop-up, które poprzez odpowiednio dobraną grafikę i treść namawiają do nawiązania połączenia z konsultantem. Wystarczy, że potencjalny klient wpisze swój numer telefonu w odpowiednim miejscu na stronie i wyśle zgłoszenie z prośbą o kontakt.
Następnie system rejestruje komunikat i automatycznie nawiązuje połączenie z bazą, ustanawiając połączenie z przedstawicielem biura obsługi klienta. Jeśli w tym momencie jeden z konsultantów jest zajęty, system przekierowuje połączenie do wolnego pracownika, a całość od wysłania informacji z prośbą o kontakt do rozmowy zajmuje zwykle mniej niż 30 sekund. W zależności od rodzaju wdrożonego systemu użytkownicy mogą również skorzystać z opcji umówienia konsultacji telefonicznej na konkretną godzinę.
Usprawnienie kontaktu z klientem to podstawa do zbudowania trwałej relacji oraz osiągnięcia zadowolenia ze współpracy. W Polcall potrzeby i czas klienta stawiamy na pierwszym miejscu. Świadczymy wsparcie w zakresie obsługi połączeń telefonicznych od osób, które wyrażą chęć nawiązania kontaktu z firmą w trakcie przeglądania jej stron internetowych. Wspieramy sprzedaż i zapewniamy profesjonalną obsługę narzędzi automatycznego oddzwaniania.
Wdrożenie technologii callback oferuje dodatkowe możliwości nawiązania kontaktu z potencjalnymi klientami w czasie, w którym są rzeczywiście zainteresowani rozmową. System automatycznego oddzwaniania:
Nasi konsultanci telefoniczni zapewniają profesjonalne doradztwo i wsparcie w każdym sektorze biznesu. Przed rozpoczęciem współpracy dokładnie zapoznajemy się z rodzajem działalności naszych klientów i ustalamy schemat wdrażanych rozwiązań. Obsługa telefoniczna przebiega sprawnie, a użytkownik otrzymuje niezbędne informacje w czasie gwarantującym podjęcie działania na stronie.
Technologia callback powstała z myślą o usprawnieniu procesu obsługi klienta w branżach, takich jak: e-commerce, IT, turystyka, edukacja, medycyna, ubezpieczenia, nieruchomości oraz wielu innych. Celem jest dostarczenie informacji w jak najkrótszym czasie, dlatego wdrożenie systemu automatycznego oddzwaniania sprawdza się w działach obsługi, takich jak: helpdesk, infolinie sprzedażowe oraz reklamacji i zwrotów, rejestracja i umawianie wizyt.
Wygląd widżetu systemu automatycznego oddzwaniania, komunikaty oraz inne funkcjonalności można dostosować do indywidualnych potrzeb. My odpowiadamy za wykonywanie połączeń i wielokierunkowe wsparcie w działaniach telekomunikacyjnych, a Ty decydujesz o tym, po jakim czasie od wysłania zgłoszenia system ustanowi połączenie z użytkownikiem.